Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Suhteellisen Kylmää kyytiä

torstai, 23. joulukuu 2010

Hyvää Joulua!

Jaa
Kommentoi Lähettänyt: bn-mona - 23.12.2010 klo 13.48
Tunnisteet:
  • Kuvia

Kommentit

Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

Ladataan...
  • Pääosassa

    bn Mona (Boxmann Shangri-La) FH1, BH



    Mona Koiranetissä


    Mona working-dog.eu:ssa


    bpmn Räksy (Suhteellisen Kylmä)


     


    Räksy Koiranetissä


    Räksy Käyttöbelgi.infossa


    Räksy working-dog.eu:ssa

  • Kalenteri

    Tulevaa...


    31.3.-1.4.2012 "Mokkehässäkkä 2012", Jyväskylä


    22.-29.7.2012 Maalimiesleiri, Loviisa

  • Verkossa

    • Aussiet Lili ja Ramona
    • Kennel Suhteellisen
    • Käyttöbelgi.info
    • Lk holsku Iines
    • Malit Anni ja Boa
    • SBPKY Helsinki K3
    • Suomen Bokseriyhdistys
    • Tervu Kita
    • Timo Uusiheimo (Patti&Gullervo(
    • Working Malinois Club
  • Blogi-arkisto

    • 2012 (7)
      • Toukokuu (1)
        • Räksy BH :)
      • Huhtikuu (1)
        • Mona pyörähti missikisoissa
      • Maaliskuu (1)
        • Viikonloppureissulla Keski-Suomessa
      • Helmikuu (2)
        • Pari treeniviikonloppua ja Monalle uusi fyssari
        • Aika vilposta ollut
      • Tammikuu (2)
        • Kremppaa..
        • Hyvää alkanutta vuotta!
    • 2011 (32)
      • Joulukuu (1)
        • Marras- ja joulukuun pikakelaus
      • Marraskuu (1)
        • Reeniä, reeniä
      • Lokakuu (3)
        • Hammaslääkärissä
        • FH Rotumestikset takana
        • Mona FH1 !!
      • Syyskuu (1)
        • Pikaisesti jotain
      • Heinäkuu (1)
        • Ohhoh, vähän jäänyt päivittämättä :/
      • Toukokuu (6)
        • Iltatottikset ja iltajuoksut
        • Jälkeä, jälkeä, jälkeä...
        • A, B, C
        • Jälkeä, tottista ja purut
        • Sitä sun tätä parilta viikolta
        • Koiramainen Vappu
      • Huhtikuu (6)
        • Monan vuoden eka jäki ja Räksylle todea
        • Hallintaa, hallintaa
        • Kevät tulee ja lisää aktiviteetteja :)
        • Tottista, puruja, juoksemista...
        • Monan huolto
        • Juoksulenkkejä, tottista ja agilityyn tutustumista
      • Maaliskuu (8)
        • Hei me juostaan :)
        • Tottista, tottista, tietenkin..
        • Mona akupunktiossa ja mannekiinina :)
        • Aamutottikset ja iltapureskelut
        • Kevät tulee ja tottisinto kasvaa :)
        • Hyppyä hyppyä!
        • Räksyn terveystulokset
        • Monan pissis
      • Helmikuu (3)
        • Yleistä höpinää Räksyn treeneistä (tottis ja purut)
        • Monan fysio
        • Räksy kävi kuvissa
      • Tammikuu (2)
        • Mona tassukontrolli ja akupunktio
        • Tottista, puruja, lihashuoltoa...
    • 2010 (88)
      • Joulukuu (8)
        • Tavoitteet 2011
        • Tapaninpäivän tottikset
        • Joulu on lasten juhla...
        • Hyvää Joulua!
        • Muutamia treenejä...
        • Monan akupunktio ja tassuvaivaa
        • Hallikauden avaus
        • Pikapäivitystä
      • Marraskuu (5)
        • Räksyn eka vuosi kuvina
        • Räksy rokotuksilla
        • Räksy 1 v <3
        • Vähän hiljaisempaa menoa
        • WMC leiri
      • Lokakuu (8)
        • Monan akupunktio
        • Sukua koolla
        • Tokotoko
        • Treenejä ja treenipohdintaa
        • Nenähommia
        • Monan huoltopäivä
        • Hallintaa
        • Vähän erilaisia treenejä
      • Syyskuu (10)
        • Jäljet ja purut
        • Taas on viikko vierähtänyt treenatessa
        • Olipa hyvät treenit :)
        • Viime viikon askareet
        • Räksyn ekat juoksut
        • Ehkä se aurinko alkaa paistamaan risukasaankin ?
        • Treenejä viikolta
        • Aata ja beetä
        • Monan treenikuvia
        • Mona akupunktiossa ja molemmille vähän todea
      • Elokuu (7)
        • Viime päivien kuulumiset
        • Jälkeä sen olla pitää
        • Selvyys Räksyn kohtauksiin
        • Leirillä taas
        • Mona 4 v!
        • Malilapsi sairastaa
        • Leirielämää
      • Heinäkuu (4)
        • Lomajuttuja
        • Jotain touhuttu helteelläkin...
        • Väsymysärsytystä
        • Helteet jatkuu, treenailut myös
      • Kesäkuu (7)
        • Jälkiä ja vesileikkejä
        • Helletreeniä
        • Kuvia SRY Kymenlaakson jälkipäivästä
        • Juhannukset
        • Kiirettä pitää
        • Parit purut ja jälki
        • Treenattu on...
      • Toukokuu (13)
        • Treeniä molemmille
        • Käytiinpä sitten kokeessa...
        • Isää moikkaamassa
        • Mona fysio
        • Tottista molemmille ja jälkeä Monalle
        • Hyvä jälki - parempi mieli
        • Viikonloppuja
        • Puoli vuotta mittarissa!!
        • Opittavaa on aina
        • Neuloja ja palloja
        • Vierasta jälkeä
        • Jälkeä, tottista ja yks ruikkuperse
        • Treeniä, treeniä...
      • Huhtikuu (13)
        • Purut ja jäljen alkeita
        • Painetta alas
        • Jälkeä, jälkeä.. Räksylle purut
        • Molemmille treeniä
        • Jälki number 2
        • Monan jälkikauden avaus! Räksylle purut ja tottista
        • Isän tyttö
        • Purut ja lauma koossa
        • 5. akupunktio
        • Hyvin se puree - edelleen ;-)
        • Kevät tulee - jäljelle mieleni tekevi
        • Treeniä ja riehumista
        • Vapaapäivien viettoa
      • Maaliskuu (11)
        • Monalle akupunktiota ja Räksylle treeniä
        • Vieraissa
        • Yhteenottoja
        • 3. akupunktio, purut ja irtoilevia hampaita
        • Nuppi turvoksissa
        • Kakkosia
        • Laahustaa.....
        • 1. akupunktio
        • Tehoviikonloppu
        • Huilailua
        • Räyh räyh
      • Helmikuu (2)
        • Suunnitelman muutos
        • Kaikenlaista
  • Henkilötiedot

    Tarinoita bokseri-malinois parivaljakon arjesta ja treeneistä
    Kotisivut

  • Tagipilvi

    Agility Akupunktio Fysioterapia Haku Juokseminen Juoksut Jälki (Mona) Jälki (Räksy) Jälki: esineet Kokeet Kuvia Leirit ja seminaarit Monan terveys Monan terveys: lonkat Näyttelyt Purut Pyöräily Ratsastus Ruokinta Räksyn pentujutut Räksyn terveys Tottis Uiminen Viesti Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net